Stressig dag

Idag blir det en stressig dag! Först ska jag vara i skolan och ha ett prov som jag inte ens har tittat på men det är ett fusk lapps prov så vi får ha med oss anteckningar. Förhoppningsvis får vi sluta efter provet för jag måste sitta kvar en stund och plugga filosofi... Hade en uppgift under lovet som jag glömde göra. Sen är det fort hem för att hinna packa och göra mig i ordning till träningen som börjar 19.30. Och det är sen träning idag igen så lär va väldigt trött ikväll...:( men ska göra mitt bästa på träningen!:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/903546/images/2013/pic_50ee5be0ddf2b365a2382360.jpg" class="image">


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0