En dag i Torsby!

Idag har jag umgåtts med Faster Bibbi och syrran:-) vi har bakat, fikat och pratat en hel del!:-D sen skulle jag och syrran ta bilen och åka ner till en strand för att bada men det blev ett helt äventyr för vi åkte vilse en stund inan vi hittade rätt haha! Precis när vi gått upp och klätt på oss kom ovädret med åska, blixtrar, regn och blåst. På kvällen trotsade jag vädret och tog en löptur. Blev 5.5 km sen orkade jag inget mer;-) ryggen smärtade (vilket gör mig orolig) och benen var tunga plus att jag var genomblöt! Men i slutet av löpningen blev det uppehåll och solen tittade fram så jag passade på att hälsa på mormor vid graven:-D
Festis (Bibbi) har även visat mig massor av bilder på mig som liten. Valde ut dom som jag gillade mest;-)
På kvällen har vi ätit på Kina restaurang och spelat kort:-D Super trevligt men nu är jag super trött och ska sova!
Godnatt


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0