Hej då Torsby!

Skulle publicerats vid 18.00 men tappade internett då...
Nu är vi på väg hem! Har precis åkt förbi Karlstad och nu är vi på väg mot Västerås till min andra moster:-) där ska vi äta middag och hämta öl hon köpt i Tyskland haha;-)
Vår låtsasmormor (morfars sambo) är med i bilen också så det är kul:-D
Annars idag har jag hunnit PW innan frukost, badat i kolsberg, sagt hej då till morfar, fikat med Bibbis granne, varit på Toria (typ Ica) med Bibbi och nu sitter jag i bilen. Tog lite bilder i Bibbis hus sä ni får se hur fint det är! fullt med prydnadssaker och fina möbler. väldigt städat också:-)
Vi har väl lite mindre än 2 timmar till Strömsholm så vet inte hur jag ska underhålla mig själv...


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0