Sammanfattning SSC V.4!

Dålig uppdatering under vecka 4, jag vet! Berodde på att jag hade fullt upp under dagarna och va helt slut på kvällarna så orkade helt enkelt inte;-)
Men här kommer en liten sammanfattning.
Vecka 4 va helt klart bättre än vecka 3! Framförallt va det mer erfarna ledare vilket lyfter lite och sen va det fantastiskt kul att träffa 98:orna som jag hade förra året! Dock lite mer kaos på grund av att 98:orna va där sista veckan då de försöker sig på mer av det som inte är tillåtet så det krävs mer av oss som ledare. Men en väldigt rolig vecka överlag!
Min egna knattegrupp va ett härligt gäng fast med en hel del kaos som jag skrev i början av veckan. Lite tjafs och bus men som sagt, jag gillar när det händer saker;-)
Vi lyckades bland annat lura barnen att de skulle vara med på gruppbild och istället hällde vi massor av vatten på dom och så startade vi ett vattenkrig, så kul!
Annars var V.4 som de andra veckorna om man tänker upplägg av träning med mera!
Instruktörsmiddagen på torsdagskvällen var lugn men mysig och vi firade av vår chef Stefan. Han jobbar inte nästa år tyvärr:-( han är en av de bästa cheferna jag haft så det kommer bli tråkigt!
Hann besöka akuten V.4 också med en 98:à jag kände från förra året. Han gjorde illa vaden på turneringen och vi trodde muskel gått av men det var bara en blödning som tur va!
Sammanfattning av vecka 4, en riktigt krävande men rolig vecka!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0