SSC dag 7!

Inatt har jag haft så kul! Har dygnat tillsammans med Elin och Hockeyn! Super kul och super mysigt!!
Vi har umgåtts, spelat basket med mera:-) Det blev att vi dygnade på grund av att jag inte blev insläppt i mitt rum... Dom hade låst för att dom inte ville att gruppisarna skulle busa med dom så fattade dom inte att det va jag haha! Men det gör inget!! Hade så kul:D
Eftersom att jag skriver detta i efterhand kan jag meddela att jag va vaken i typ 50 timmar eller nåt, stolt haha! Nej men det va as kul men får ta konsekvenserna på lördagen! Jag va så sjukt trött när det väl gällde att ta emot föräldrar med mera när barnen åkte hem men det va det värt!
Kommer sakna mina barn så mycket! Dom va as sköna allihopa och vi har haft riktigt kul denna vecka!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0