Summering av Stadium Sports Camp 2013!

Tänkte göra ev summering av alla tre veckor på årets SSC. 
Det har varit jätte kul och jag längtar redan efter nästa år! Självklart har det varit krävande och en hel del att göra men det är roligt! V. 2 var överlägset roligast och sen kommer V.4 och sist V.3.Detta beror absolut inte på vilka spelare jag var tränare för utan andra anledningar;-)
Har fått nya kompisar för livet och fått bättre kontakt med de jag redan kände. Har helt klart varit de bästa vecokrna hittils på min sommar!
Det har som sagt varit tre ortoligt roliga veckor men det var skönt att komma hem och få sova ut! På två nätter har jag sovit typ 25 timmar haha! 
Nu är det bara 48 veckor kvar till SSC 2014, längtar!
Bifogar Sports Camplåten, lyssna på den!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0