Fia Camp dag 2!

Idag va det lägrets 2:a dag:-) eftersom att det va Eken för de som gått så långt som till semi och final blev det idag färre barn men mycket färre ledare! Det va jag, Fia och hennes pojkvän som tillsammans hade hand om ungifär 30-40 ungar. Jag tog min grupp på 13 barn och dom hade den äldre gruppen på typ 20 barn eller något sånt:-) Det va jobbigt och krävande just för att dessa barn inte är "uöpfostrande" på det sättet jag är van vid i handbollen. Alltså så som jag uppfostrat mina 01:or vilket gör att det blir MASSOR av mer gnäll, och gnäll är det värsta jag vet! Samtidigt älskar jag barn så det jämnar ut sig;-)
Imorgon fick jag sovmorgon till 08.45 (börjar 07.30 egentligen) bara för att Fia tyckte jag förtjänade det. Så skönt! Men måste sova nu! Ska orka både Fia camp och cooper imorgon...;-)
Så godnatt!
P.S bilden är från i Fredags D.S


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0