Nu är det över!

Nu är handbollen över för min del! Efter 14 år är det slut, bara så där! Jag har gråtit lite då jag har skuldkänslor gentemot laget, vill inte svika dom! Sen är det så klart sorgligt att jag lämnar något som har varit en STOR grej av mitt liv i 14 år! Men det känns som rätt beslut och jag hoppas jag kommer träffa alla från laget i alla fall! Även fast vi inte ses på träningarna:-D Har svårt att smälta att jag släpper handbollen nu och framförallt har jag svårt för att verkligen känna till 100% att det är rätt beslut! Men jag kan ju alltid komma tillbaka så får väl trösta mig med det;-) och jag kommer aldrig lämna handbollen! Jag älskar handbollen men skillnaden är att nu visar jag min kärlek genom att coacha och inte spela:-)
Nu ska jag försöka få lite sömn!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0