På väg hem!

På väg hem nu! Handbollen va Sjukt rolig men jobbig!!:-D Gick förvånansvärt bra idag också! Så en väldigt bra start på denna vecka!:-D
Passade på att äta lunch i skolan med Emma och umgås lite då vi aldrig hinner ses något nuförtiden. Sen va det solariumet son gällde! Dom har ett precis bredvid tvärbanan med ståsolarium och eftersom att ståsolariumet är sönder i Tyresö passade jag på att sola i Årsta. Nu sitter jag på bussen på väg hem och när jag kommer hem ska jag försöka pyssla lite, tror dock inte jag lyckas, är så sjukt dålig på det!:-p
Fick inte till någon bra bild så ni får nöja er med en gammal!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0