Träning nu!!

Fick en allergisk chock eller vad man säger igår av något jag drack på sommar. Tror det va någon citrusfrukt i kvällens kanna som några köpte och som jag fick smaka. Något va det i alla fall för min hals, mina ögon och min näsa började klia. Jag ignorerade det och körde vidare liksom. Ville inte att kvällen skulle bli förstörd. Tyvärr resulterade detta i att jag vaknade upp med samma symptom som på kvällen plus en dunder förkylning. Så nu är jag lagomt mör i kroppen, känner mig hängig med halsont och så. Jag är väldigt säker på att detta kommer av allergi chocken så ska inte vara några problem att träna idag. Men jag vet att det kommer bli extra jobbigt!
Aja, ska sluta tycks synd om mig själv nu och fortsätta byta om och tagga träning:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0