Världens bästa dag!!!

Att ta studenten skulle jag vilja göra oftare! Så jävla kul!! Att stiga upp 05.00 va inga problem för jag visste att detta skulle bli en dag jag aldrig glömmer! Att va i skolan och lyssna på tal va så klart lite segt men annars va det en grymt bra dag!:-D Utspringet och Flaket va definitivt roligast!!! Flaket va helt galet trotts att vi hade en jätte hög kant som man knappt såg över;-)
Sen på kvällen hade jag en grym mottagning och fick MASSOR med fina saker! Bland annat vår gamla bil med försäkringar betalda i ett år (!!!!) och en hel del smycken:-D jätte trevlig folk vad det som kom och gjorde denna speciell och en dag jag aldrig kommer glömma! Sen på kvällen va det så klart utgång! Vi drog till sommar med typ resten av alla studenter;-) Trotts lite dåliga DJ's hade vi super kul!!:-D Jag vill tacka alla som gjorde denna dag fantastisk! Ett speciellt tack till min klass som varit underbar i 3 år! En gång greve- alltid greve!!!! Massor av pussar och kramar! Önskar er all lycka i framtiden och hoppas vi ses snart igen:-D
Nu lägger jag bara in två bilder, resten kommer någon annan gång;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0