Dagen med stort D!

Idag är det dagen med stort D! Om 20 min kommer pappa och hämtar mig och så ska vi åka till Nacka strand och möta upp laget och börja tagningen inför JSM i helgen!
Vi har hemma steg (nacka bollhall) och ska idag möta GT söder 15.15 och imorgon är det Sävehof 09.30 och Eskilstuna Guif 15.15!
Det har varit en dröm för mig att få gå till steg 5 sen jag var liten och började fatta vad USM va och jag har snubblat på målsnöret hur många gånger som helst! Och nu har jag min chans genom detta lag vi har! Vi är grymma och jag tror verkligen på oss!! Det gäller att alla är med på tåget, oavsett om man sitter på läktaren, bänken eller spelar! Och jag är säker på att alla är med!!! Jag har längtat efter det här huuuuur länge som helst och nu är det dags att krossa och låta drömmarna bli verklighet:-D
Tagga! Och jag hoppas vi ses i Nacka bollhall i helgen!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0