Gulligaste handbollstjejerna på hela planeten!

Jag måste vara tränare till planetens gulligaste handvollstjejer! De kom och kollade på min match för att de ville se sin gamle tränare spela;-) och dom heja jätte bra med olika ramsor och stöttade hela mitt lag som tyckte dom var jätte gulliga!:-) inte nog med det, dom hade även presenter i form av en mums-mums och blommor! Sen hade dem även gjort skyltar med massor av snälla saker skrivna på och de hade på sig tröjor där det stod att jag rockade på!! Så gulligt och snällt och jag blev jätte glad!!! Har satt upp skyltarna på väggen och får ett leende på läpparna när jag kollar på dom! Massor av kramar till mina spelare!!!:-D hoppas jag levde upp till deras förväntningar och att dom tyckte jag va duktig;-) får höra med dom på fredag haha! Men nu måste jag sova och jag kan lova er att jag somnar med ett leende på läpparna efter en sådan fin kväll!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0