Har inte orkat

Har inte orkat blogga idag... Men imorse va det träning i Nacka 09.00-11.30. Sen hem och baka Energi bars som inte blev så goda... Men dom blir nog goda om jag gör mindre tranbärs bitar haha!
Sen satt jag hos katterna och pluggade. Fick en del gjort så är klar med det jag ville hinna med i helgen!:-D efter det åkte jag tillbaka till Nacka med pappa och kollade på min syrra som spelade två matcher. Dom vann en och förlorade en men hade inte så bra spel tyvärr:-/ sen ikväll har jag hängt en del hos katterna och slappat:-) imorgon blir det uppstigning 07.30 för det är 01 matcher så nu måste jag sova;-)
P.S tyvärr är det bara kattungarna som gillar att bli fotade så har mest bilder på dom haha!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0