Inte orkat

Vet att jag bloggat dåligt på sistone men jag har inte orkat! Har inte mått speciellt bra, dunder förkyld, lite feber och tand ont. Igår hade jag iaf match mot Lidingö ute på Lidingö och vi vann med typ 5 efter en ganska kämpig och jämn match. Fick tyvärr inte spela något vilket var synd men är glad att bli uttagen!
När jag kom hem sen så att jag ont i huvudet och var svin trött så åt snabbt och sen somnade jag. Därför har jag inte bloggat;-)
Nu är jag på väg hem från skolan och ska åka till centrum för att handla lite småsaker och sen bär det av till gymmet för helkropp. Kommer bli tungt då jag är trött och har ont i huvudet men snart är det helg!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0