Nostalgi!

Tittade runt lite i klädlådorna hos pappa dör jag har massa gamla kläder och hittade en tröja från 2008 som vi i Tyresö HF F-94 hade som uppvärmningströjor. Fick tillbaka minnen och tankar om det laget och den tiden! Jag saknar det så himla mycket! Jag spelar i ett jätte bra lag som jag trivs fantastiskt bra i nu också men just 94 gänget i Tyresö har jag en speciell kärlek till. De flesta av oss hade spelat tillsammans sen vi va 5-6 år och 2008 var vi alltså 14-15 år och hade spelat tillsammans i typ 10 år! Åå vad jag saknar alla och alla härliga stunder vi hade tillsammans! Och fan va bra vi va! Mycket kärlek till er tjejer!<3 det bästa är att tröjan fortfarande passar Haha! Snacka om att den måste varit stor då Hahahahaha!! x-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0