Skiva!

Precis hemkommen från min student skiva! Har haft super kul men dock har jag inte spårat, är inte en sån person;-)
Någon drink blev det med dans och umgås med roliga människor och så klart en trevlig middag med klassen och allas familjer:-D
Har tyvärr inte speciellt många bilder för alla är tagna med någon annans mobil;) för er som inte vet var jag utklädd till sporty spice från spicegirls:-D kände mig dock väldigt ful bland alla andra med snygga klänningar!:-/
Nu ska jag snart sova, men mina öron piper något fruktansvärt av allt ljud som dom fått stå ut med under kvällen så får se om jag lyckas somna!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0