Träningen idag

Träningen idag gick bra och va rolig. Det var bara lätt löpning och lite rehab som gällde. Vi sprang typ 10 min som uppvärmning och då höll jag väldigt högt tempo för jag frös haha. Sen sprang vi 3 st 1 km rundor med vila emellan. Det va inga intervaller utan lugnt tempo men kruxet va att alla varv skulle vara samma tempo:-) vi va 3 och 3 och hela gruppen sprang samtidigt. Det va svårt för man trodde att man ökat för att det kändes som det i benen men så visade det sig att man hade sprungit långsammare... Men det va kul! Mitt lag sprang första varvet på 4.31 och sen de två andra varven i närheten. Tror vi låg på typ 4.43 andra varvet och 4.34 på tredje varvet så det va bra jobbat av oss tycker jag ändå vann vi inte:-( haha!

Sen kollade vi som sagt på Damerna som vann över Kärra med 39-26 och säkrade där med sitt silver i elitserien, så sjukt bra dom är!!!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0