Träningen igår

Orkade inte blogga igår men träningen gick väldigt bra för mig!:-D satte de flesta skotten och det va mycket skotträning för oss kanter:-)

Vi fick även reda på JSM truppen och jag är inte med i "den officiella" truppen på 14 spelare som dom tagit ut tyvärr men de pratade med mig och jag och två tjejer till kommer få vara med varsin match då vi tränar och krigar så bra så de tyckte vi förtjänar det. Jag kommer alltså vara med match nummer 1 mot GT söder för dom är små och snabba och då ville dom ha mig för mitt snabba fotarbete. Dom kan ju inte garantera speltid men mycket roligare att få vara med på bänken än på läktaren! Adrenalinet och pulsen stiger om man får sitta på bänken!! Däremot är jag lite besviken för även om jag vet att jag inte har den kapaciteten som krävs så trodde jag att jag skulle få komma med i "den officiella" truppen för att den ena kanten som blivit uttagen har varit skadad i snart 2 veckor och kan fortfarande inte träna fullt så då trodde jag att man prioriterade friska spelare men tydligen inte...:-( men är iaf jätte glad för den speltid jag får! Det ska bli svin kul och jag är grymt taggad!!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0