Veckan

Den här veckan kommer bli grym! Som ni ser på tavlan är det match idag och jag skriver mer om den sen. Sen är det som vanligt tisdag och torsdag och onsdag är det lite chill träning för att damerna har match på vår träningstid. Sen på fredag är det Tyresö idrottsgala där jag är nominerad till Årets unga ledare. Jag hoppas verkligen att jag vinner!!!!!!!;-)
Sen lördag och söndag är det JSM!! Vi har hemma steg i Nacka bollhall så kom och heja fram oss till steg 5! Jag tror på oss och min dröm har alltid varit att komma till steg 5 och det här är det sista året jag får spela för sen är jag för gammal så jag hoppas verkligen att jag blir uttagen i den truppen som får spela. Eller jag förväntar mig inte så mycket speltid men alltid roligare att få värma upp och sitta på bänken än läktaren haha! Vi ska bo på hotell också så taggad för hotellfrukost;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0