Vinst!

Så jävla skön vinst idag! Vi gör mål när det är en sekund kvar och vinner med 1!! Skönt också för man märkte att vi va det bättre laget men vi fick inte till det... Varken framåt eller bakåt. Jag fick spela 1 min sen drog jag på mig en 2 min utvisning som jag skulle säga är en kompensations utvisning bara för att läktarn skrek. Det va liksom inget jag borde få utvisning för men sen fick jag tyvärr inte komma in igen:-( men har haft skit kul idag med laget iaf!:-D
Sen träffade jag två tjejer i Bollnäs också, som kom ner till mig efter matchen. Två av dom jag hade på sportscamp i sommar! Jätte kul att se dom, tänkte inte på att dom bodde där liksom;-) så kul att dom vågade gå fram och hälsa!
Nu efter att myst framför TV med pappa och syrran är det dags att säga godnatt, sovmorgon till 11 imorgon och sen är det 01 match och efter det en snabb tur till stan och sen plugg!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0