Dagen

Idag har jag inte bloggar för jag har haft fullt upp hela tiden!
Imorse åkte jag som sagt var till Sofia för vi jobbar med ett projekt i Estetisk verksamhet där vi spelar in en musikvideo med egen låt:-D jätte kul faktiskt! Sen efter det va det skolan och sen hem till Sofia igen för att göra klart videon och spela in låten. Tyvärr fick vi inte till låten men videon blir nog väldigt bra!:-D
Efter Sofia åkte jag direkt till Rugbyn men kom typ 30 min sent men det vista vår tränare om. Dock blev jag lite skadad på den träningen. Inget som gjorde att jag behövde gå av eller så men jag fick en spark på min fotled och det gjorde ont men jag körde ändå. Men nu är foten svullen och gör lite ont därför har jag haft den lindad under kvällen för att ge den extra stöd.
Sen från Rugbyn åkte jag direkt till 01 träningen och nu är jag hemma och redo att sova! Godnatt
P.S. Älskar vädret som vart idag!!!! Sommaren är på väg!!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0