Helgen

 
Har inte orkat blogga i helgen, sorry! Därför blir det en summering nu:-)
 
Fredag: Det va som sagt JB rugbycup och det gick inte bra för oss... Vi förlorade två av tre och en spelade vi lika. Det va inte alls kul att förlora då jag är van att vinna med rugbyn... Vi hade inga avbytare så jobbigt blev det! Men allt kan bli bättre inför Gymnasie SM om man säger så!
Sen på kvällen va det inne avslutning med 01:orna. De visade upp sin dans för föräldrarna och var jätte duktiga! Snygga i sina danskläder va dom också! Efter uppträdandet spelade vi match mot föräldrarna och det va jätte kul! Tyvärr förlust men det va på grund av att vissa föräldrar inte kunde ta det på skoj utan satsade fullt...En rolig avslutning på innesäsongen iaf och nu tar vi nya tag på försäsongen.
 
Lördag: Startade dagen med långlöp i 50 min och sen åkte jag till Siggesta gård där vi körde fotbollsgolf med gamla Nacka laget som en säsongsavslutning. Jätte kul! Mitt lag vann men tyvärr så kom jag sist i den individuella tävlingen haha! Roligt iaf va det:-)
Sen på kvällen va det melo- mys med familjen:-)
Söndag: Pluggat har jag gjort idag. Blivit klar med tre uppgifter så det känns skönt! Sen va jag med till Handen också där mamma coachade sina 98:or i en träningsmatch. Tyvärr blev det förlust med 1 men de hade bara en avbytare i första halvlek och ingen i andra så det va bra kämpat av dom!
 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0