Kaos!

Idag har det varit kaos i skolan! Estetiska verksamhetsredovisningen gick bra. Och svenskan också. Dessutom åt jag och Olivia ute så det blev en väldigt god lunch också!
Sen på religionen kaosade det! Vår lärare anklagar i princip hela klassen för fusk på senaste hemptovet om islam. Jag blev inte anklagad och det va skönt! Men det är inte okej att hon anklagar så många när de inte har fuskat. Sen är det klart att någon kanske har fuskat men inte 15 personer! Orkar inte förklara allt för det är fett krångligt och invecklat men nu har det slutat med att två rektorer blivit inblandade och de rektorerna, hon och jag ska sitta på ett möte för att reda ut detta och då ska jag vara klassens talesperson. Får se hur det går;-) orkar inte skriva mer om detta nu men dagen blev inte så bra som jag trott haha:-p hittar ingen passande bild så ni får klara er utan;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0