Mötet

På väg hem från mötet nu. Vi kommer få tre eller fyra nya tränare som jag inte orkar dra namnen på... Känns sådär med dom tränarna men bättre än henne jag trodde vi skulle ha! Dock så blev jag väldigt osäker på om jag verkligen vill fortsätta... Vi kommer köra tre pass på 90 min handboll i veckan, tisdag, onsdag, och torsdag och på varje pass kommer det också ligga 30 min Fys. Sen kommer vi träffas varje måndag och fysa 90 min tillsammans. Jag tycker inte att mängden träning va så farlig. Vi är ju vana med mer. Däremot att det är varje veckodag är lite synd med tanke på 01:orna. Men det som får mig att känna att jag verkligen inte har lust med detta är den nya truppen. Jag vet att man inte ska döma andra i förhand men jag har träffat en hel del av dessa 96:or som kommer upp nu och de är alldeles för oseriösa. Sen vet man ju aldrig, dom kanske skärper sig. Men känslan jag har nu är att jag inte vill lära känna dom, inte ens hälsa... Och det är ju tråkigt men det är så jag och de flesta av oss äldre(;-)) känner! Träningarna börjar på torsdag i alla fall och den börjar 16.30! Sjukt tidigt!! Så ska pröva hur det känns nu ett tag och så får vi se hur de andra från "gamla" Nacka gör. För om några slutar eller byter så gör jag nog också det. Men vi får se! Det är bara det att jag älskar min "familj" det vill säga förra Nacka och magkänslan säger att det inte kommer bli något bra nu men som sagt, får vänta och se!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0