Sov gott mormor!

Begravningen idag va jätte fin! Alla hade gjort ett jätte fint jobb med kista och blommor!! Tack alla ni som fixade:-) det va så klart jätte sorgligt, men det visste vi! Va skönt att få säga hej då iaf och man får hela tiden tänka positivt. Hon har det bättre nu än hon hade de i slutet i livet. Alla mediciner, klåda och smärta, allt det slipper hon nu! Vi kommer så klart sakna dig mormor! Sakna ditt fina skratt och dina roliga skämt! Din kram när man kom in innanför din dörr och lukten av stuvade makaroner och pannbiff! Det är svårt att fatta att jag aldrig kommer få se dig igen och jag blir ledsen när jag tänker på det:-( Samtidigt vill jag menas det glödjefyllda. Jag vill minnas dig med ett leende på läpparna. Jag vill komma ihåg glädjen i alla minnen från alla somrar, vintrar och lov jag spenderade hos dig, allt roligt vi gjort ihop! vill även skänka en extra tanke till min mamma och mina två mostrar som faktiskt förlorat sin mamma, måste vara fruktansvärt! Kan inte ens tänka tanken att inte ha min egna mamma i mitt liv!
Men vila i frid mormor, jag kommer sakna dig men jag lever på hoppet att jag kommer träffa dig igen sen, i framtiden! Älskar dig av hela mitt hjärta, sov gott älskade Mormor!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0