Äntligen internet!

Har försökt blogga sedan igår men det har inte funkat då jag har haft för dåligt internet i skogen;-)
Igår var vi varit ute på jakt:-D mysigt, spännande samtidigt som det va kallt och långtråkigt;-)
Vi jagade Hare med hjälp av en av hundarna som jagade i över 4 timmar innan vi kallade in honom och åkte hem. Tyvärr såg vi aldrig haren. Jag va ju med mamma och jagade när jag va liten men kommer inte ihåg så jätte mycket så detta va en rolig upplevelse:-)
Sen på kvällen åkte vi till kyrkogården och hälsade på Saras mammas grav. Den va jätte fin!
Imorse fortsatte roadtripen då jag och Sandra tog bilen till Bollnäs och hälsade på Matilda och Anton. Vi blev hembjudna på middag hos mamma och pappa tillsammans med systern och hennes familj. Super trevligt faktiskt! Men god mat också:-D innan det hann vi träna lite på gymmet också, hur skönt som helst då jag inte tränat sen i torsdags morse!
Sen har vi tittat på film nu på kvällen, en väldigt bra film som jag inte mins vad den heter, handlade om militärer och att dom skulle förstöra bomber. Låter inte så bra men det var det!;-D
Nu ska jag sova, uppstigning 07.30 för gym och sen får vi se vad som händer;-) ska ju ta oss hem till sthlm imorgon också:-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0