Bio med gamla gänget!

Ikväll har jag varit på bio med så kallade gamla gänget, vi som hängde ihop i högstadiet:-D super kul att träffa Hanna, Hanna och Moa igen, framförallt Moa för henne har jag inte sett sen i somras. Det är så roligt för när vi hängde konstant i typ 4 år då blir det som att även fast man inte träffar varandra på länge så är det som att tiden stått still och man aldrig varit ifrån varandra, märkligt men jätte bra!:-D
Vi åt middag i stan och sen såg vi på Steve Jobs, om hur Apple skapades. Den va bra men trodde den skulle vara bättre;-) så lite besviken för den var ganska krånglig så hängde inte med så bra haha!
De andra drog till Hellströms efter för att ta en drink men jag hade ont i ryggen, huvudet och var jätte trött. Plus att jag var inte alls klädd för utgång (insåg 10 min innan bussen skulle gå va klockan var och då va jag helt ofixad och hade coach kläderna på så hann inte fixa mig mer än att byta kläder typ;-)) så jag åkte hem och spenderade lite, ytterst lite tid med mamma.
Känns så tråkigt för att även fast jag haft lov denna vecka så har jag inte hunnit träffa min familj nästan någon ting... Men tur att det kommer fler helger:-) imorgon ska jag hem till pappa och fira fars dag och umgås med honom innan det är dags att åka tillbaka till Lillsved och träffa alla igen!:-D
Nu ska jag ligga på spikmattan ett bra tag till! Har ont i ryggen och en bra bok att läsa så det ska nog inte vara så svårt;-) 
Godnatt!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0