Dagen!

Idag har vi suttit på föreläsningar om synnedsättning, Asberger och ADHD och de har varit riktigt roliga och bra föreläsningar!:-D framförallt den om ADHD då det var en mamma som hade en son med ADHD som berättade ur hennes perspektiv som mamma:-) hon va riktigt duktig på att prata och väldigt intressant!
Efter det åkte jag som vanligt till Tyresö för att ha träning och efter träningen hade jag möte med mina lagledare som gav mig konstruktiv kritik. Det är klart det är jobbigt att få reda på ens svagheter men det måste man för att kunna utvecklats så jag ska bara bearbeta och använda mig av det jag lärt mig!
Nu MÅSTE jag sova! Uppstigning 05.30 imorgon...




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0