En sjukt bra dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag!
Startade med 35 min simning i Nacka och inte för att skryta men jag börjar bli riktigt bra och få in bra teknik nu;-)
Efter det va det redovisningar i skolan då vi varit uppdelade i olika grupper och fått tolka funkisveckan som vi ville och sen redovisa i ca 10 min idag. Jag va i debattgruppen och vi har pratat mycket om att det handlar inte om vilket handikapp man har utan vad man gör av det! Man kan klara allt bara man bestämmer sig för det! Så vi visade två filmer från Youtube (bland annat the freedom chair), sen hade vi några som sjöng, dansade, spelade teater, visade bild+ film och några som satt upp allt dom målat och skapat. Riktigt kul!:-D bra jobb av alla!
Efter skolan va det spökboll för hela slanten! Riktigt kul att spela och så klart mitt lag vann;-)
Vi spelade i 90 min och efter det var det middag. Nu ligger jag i sängen och Chillar, ska snart duscha och så för sen kommer Matilda så ska vi fixa inför halloween festen ikväll innan vi kollar på fotboll en halvlek och sen ska vi byta om och bli syskonen Gud glömde! Ska bli riktigt kul och kommer mer info sen!:D



















Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0