Hälsomässan+ tränig+ promenad

Hälsomässan var riktigt kul!:-D Det var massor av olika företag inom olika kategorier i hälsa. Jag fick med mig godibag hem men också ett flak celcius som jag köpte för 360kr, fett billigt! Fick dessutom blanda smakerna vilket var väldigt bra!:-D
Sen köpte jag 10 st questbar då man också fick blanda. Har aldrig ätit dom förut men smakade en och den va riktigt god! 
Efter mässan åkte jag snabbt hem och åt en macka och färgade mig syrras hår (eller bara topparna) och sen iväg till träning med 01:orna. Den gick bra rent tekniskt men dom va stundtals väldigt okoncentrerade... Men i det hela gick det bra!
När jag kom hem från träningen gick jag ut med Ayla 60 min och kom hem samtidigt som mamma som varit på match med 98:orna så då åt vi middag och nu ligger jag på spikmattan för min rygg mår inte jätte bra:-( jag har fått ont i muskel nere på höger sida och tror det beror på felbelastning men vet ej. Får se vad min sjukgymnast säger nästa vecka när jag ska dit:-)
Nu ska jag sova, ska tyvärr inte träna imorgon för jag ska till frisören vid 10.00 så måste gå upp 07.30 om jag ska hinna träna och det vill jag inte eftersom klockan är så mycket... Fast samtidigt vill jag ju träna;-) men får ta i extra hårt imorgon kväll eller köra extra hårt i helgen:-) Behöver verkligen träna upp min kondition som försvunnit big time sen jag började på Lillsved. Har varken tid eller motivation att gå ut och springa där när det finns så mycket annan rolig träning;-) Har blivit en hel del gym och annan styrketräning så måste komma igång med löpningen om jag ska palla springa på banan!
Ledsen för ett väldigt långt inlägg!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0