Handbollen var skit kul!

Det va riktigt härligt att få spela igen!:-D jag va mycket bättre än jag trodde jag skulle vara och tro det eller ej men jag va faktiskt bra;-) jag har saknat handbollen som fan och idag kände jag att jag fick tillbaka en bit av mig som varit borta!
Ryggen höll, självklart kände jag av den men skulle inte kalla det smärta. Axeln och foten kände jag inte av alls!
Det va svin jobbigt på fysen men jag tog mig igenom det och nu kan det bara bli bättre!:-)
När jag kom hem tittade jag så klart på fotbollen med resten som satt här! Kollade tills Portugal gjorde 3-2 då gav jag upp och gjorde mig i ordning och har legat på spikmattan en stund men nu ska jag släcka! Med tanke på hur trött jag var i morse borde jag sovit för länge sen men kunde inte motstå fotbollen;-)
Godnatt på er!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0