Hellton cup dag 1

Nu ligger vi i skomsalen och tjejerna ska sova.
Idag har det varit stressigt som vanligt med tåg och att hitta och så men samtidigt har det varit väldigt mysigt med restaurang besök:-) vi åt på en libanesisk restaurang med riktigt god mat:-D
Imorgon är det uppstigning 07.45 för min del och 08.00 för tjejerna. Matchstart 10.30 men bussen går 09.00 därför måste vi upp så tidigt;-) 
Imorgon är det tre matcher som gäller, mot tre duktiga lag (tror jag) så alla måste vara på topp! Tur att vi alltid e det haha;-p
Nu ska jag läsa lite medan jag väntar på att tjejerna ska somna:-) godnatt!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0