Kvällen

Skulle publicerats igår kväll men då funkade inte bloggen...
Idag har varit en sådan dag när jag verkligen förstår varför jag älskar Lillsved! Först en bra skoldag, följt av ett sjukt jobbigt grispass för att sen avsluta veckan med mina underbara vänner. Efter grispasset åkte jag, Anna och Amanda och handlade. Till middag blev det stuvade makaroner med falukorv, super gott!:-D sen hängde vi i soffan och kollade på Idol. Vid 21 drog jag över till Matlida som har en kompis från Skellefteå här och så chillade vi ett tag och nu är jag hemma igen för att sova. Det har varit hur mysigt som helst och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort idag! En helt fantastisk dag! Älskar livet just nu!!!
Imorgon uppstigning 07.00 för då ska jag till Vallentuna och coacha:-) så nu är det spikmattan en stund sen sova!













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0