Mot gymmet!

Ska alldeles strax ner till gymmet och köra med stången. Kom på mig själv med att tänka att idag ska jag lägga på lite vikt. Men måste stoppa mig själv om jag inte vill bli skadad igen så idag blir det bara stången!

Annars idag har det varit ganska tråkigt... Började dagen med rehab och 30 min spinning vilket inte va speciellt kul idag;-/
Sen var det långtråkig näringslära och idrott där vi knappt fick röra på oss... 
Efter det simmade vi och det gick inte så bra för mig idag:-( mycket folk och en kropp/ knopp som inte vill:-(
Men nu laddar jag om och ska avsluta dagen med ett bra pass!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0