Tacokväll!

Efter frisören idag träffade jag Hannapanna på en lunch, super mysigt!:-D 
Sen va jag hos läkaren och fixade remiss till magnetröntgen för ryggen. Sen åkte jag och mamma till sportsgear för att handla nya inneskor och det blev ett par Adidas zero såklart, dom är bäst!  Sjukt snygga också så hoppas dom kommer funka bra:-D Sen vidare till gymmet för lite gympa. Och idag va det en tjej som höll i passet och idag var det både jobbigare och roligare men inte något jag skulle gå på regelbundet;-) hann med lite rehab också och nu sitter jag på bussen på väg till Slussen för att möta upp Jessica och sen ska vi vidare hem till Alina på tacokväll med en del andra sköna tjejer:-D Super mys!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0