Vilken underbar dag!

Idag har verkligen varit en underbar dag! Jag lever livet just nu:-D började med rehab som iofs gick sådär... Sen har skoldagen varit riktigt kul med samtalsmetodik och en as rolig idrottslektion! Efter det var det 01 träning och idag var jag verkligen taggad på att ha den! Det va ett tag sen:-) dock gick det inte så bra men det var kul iaf!:-D
Avslutade kvällen med en rolig kväll med tjejerna i huset! Shit vad jag skrattat! Också därför jag är så sent i säng... Skulle lagt mig för en timme sen för jag ska upp 05.30 för lite simning. Men jag överlever nog;-) men måste sova nu! Hoppas ni haft en lika bra dag som mig!:-D



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0