Beslutsångest!

Skulle publicerats vid 08.40..Har beslutsångest om jag ska vara med och köra spinning nu eller inte.
Jag vet att det är bäst för ryggen att inte göra det för den mår inte bra just nu. Samtidigt är det sista spinningen och sista gruppen som kör. Dom har filmtema vilket låter väldigt kul.
Jag vet att jag kommer få väldigt ont i ryggen om jag cyklar men samtidigt tänker jag så här att om jag cyklar nu och rehabar lite efter skolan och sen vilar hela helgen, då kanske det inte gör något om jag cyklar... Men vet verkligen inte hur jag ska göra! Jag vet vad jag borde göra men inte vad jag vill göra!
Ååå beslutsångest!!!!!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0