Byta rygg någon?

Idag var det MAQ som gällde i skolan. Blev lite mer träning idag:-) 
Efter skolan va det middag och sen fotboll 60 min. Riktigt kul idag då vi hade riktig träning! Lärde mig passa och skjuta bättre:-D
Efter det va det Frisbee i 90 min! Skolan har startat upp ett Frisbee lag för tjejer som ska vinna SM nästa år i september. Vi har coach som inte är lärare här och så, så det är seriöst! Va med och testade idag och det va svårt att fatta men kul! Dock ingen kroppskontakt:-/ och ingen domare när man spelar heller och det gör att jag tvivlar lite... För alla år som idrottare har format mig till en väldigt dålig förlorare...:-p sen va det ganska krångligt med regler och så men det löser sig! Riktigt kul iaf:-D
Dock har jag riktigt ont i ryggen efter 2.5 timmars bollidrottande, får ju skylla mig själv men iaf! Gick runt och haltade som en kärring! Tur att spikmattan finns;-)
Nu ska jag sova! Spinning imorgon kl 07.00, tagga!:-D



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0