Dagen!

Idag gick rehaben väldigt bra! Börjar få lite ljus i min mörka tunnel med hopp om att jag kan bli skadefri! Känner att rehaben inte är så jobbig och det är ju bra för då kan jag gå vidare;-)
På fysiologin pratade vi om Åstrands test och sen va det ju löpteknik och trappträning. Super kul med trappträning! Länge sen jag fick hoppa och studsa i trappa!
Efter det va det simhallen med Matilda som gällde:-) trött kropp så blev bara 800 meter simning på typ 40 min... Men det va jobbigt i alla fall!;-)
Kvällen har spenderats med trevliga människor! 
Först lagade jag och Fanny middag- hemmagjorda kycklingbiffar med fetaost och tomat tillsammans med en matvetesallad, super gott!:-D 
Sen gick vi till Elevbyn och spelade spel med en massor av människor. Efter det blev det lite basket med Fanny, Alexi och Axel (jag vann såklart!;-)) och sen avslutade vi med att kolla sista minuterna på fotbollen i elevhemmet.
Nu ligger jag i sängen och ska sova snart... Sover ensam i Rektorsvillan för första gången och set är väldigt obehagligt men jag ska nog klara det! Jag är stark haha!







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0