Dagen!

Den här dagen har varit rolig men stressig! Började dagen med 45 min spinning, super skönt! Sen beteende och fysiologi innan lunch och efter lunch var det brådis till sjukgymnasten som gav mig bra besked:-) fick gå vidare i rehaben och bra besked om träning och så men fortfarande långt kvar!
Efter det va det hem till Lillsved och hämta badkläder som jag glömt för att sen åka tillbaka till Nacka för att simma med Matilda och Stefan. Tyvärr blev det bara 15 längder för sen fick vi inte plats då Skuru och Saltsjöbaden skulle träna... 
Kom hem till Lillsved för att äta och sen direkt till gymmet i ca 90 min:-) rehab och överkropp och det gick bra. Är inte så bra på överkropp/ armträning och det är tråkigt att jag bara får köra maskiner! Men gjorde mitt bästa så det va skönt att köra ordentligt;-)
Nu sova, imorgon är det gymmet som gäller!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0