Jävla rygg!

Idag har jag haft så sjukt ont i ryggen sen 15.00 typ när vårt spinningpass började så kunde inte fullfölja... Sen fick jag skita i all annan träning och bara ligga på golvet typ:-( nu har jag tagit Citodon och ligger på spikmattan så det är lite bättre. Men är rädd att det ska ha hänt något, Att skadan blivit värre! För igår gjorde jag världens framsteg och kunde ligga på mage avslappnat utan problem vilket jag inte kunnat gjort på över 1 år! Och nu detta... Hoppas bara det gått över imorgon!
Nu måste jag sova, imorgon ska jag upp och rehaba, oavsett hur ont jag har!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0