Löpning, löpning, löpning...

Orkade inte blogga igår men igår va det tema löpning hela dagen (eller vi slutar ju vid lunch). Det innebar 4 olika stationer och så va man 35 min på varje station. Vi hade: 
- teknik i backe
- intervaller 
- skogslöpning
- spänstträning
Super kul men ganska jobbigt;-)
Efter det åkte vi in och simmade och på 45 min hann jag simma 1050 meter och det är jag nöjd över:-)
Efter det hämtade jag Amanda på sjukhuset (dom vet fortfarande inte vad felet är) och sen på kvällen va det rehab och stretch som gällde. Så en bra dag helt enkelt!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0