Världens bästa dag!

Idag har jag haft en väldigt bra dag! Bästa på länge faktiskt:-D
Började dagen med simning tillsammans med Matilda, Stefan och Tobbe. Det gick helt ok. Blev dock bara 35 min simning. 
Efter det började skoldagen med drama i helklass (hela Bosse) så jag och Matilda hade det tillsammans. Började med en promenad på 30 mim där man skulle leda den andre som va blind. Läskigt men lärorikt:-) efter den promenaden fick vi ligga och vila och slappna av vilket var väldigt skönt då jag fick ligga och pilla i Matildas hår så jag hade något att göra och det är då jag slappnade av;-) det va då skönt att ligga där så när lektionen va slut låg vi kvar i 20 min till innan Anatomin började och vi va tvungna att gå.
Sen var det anatomi där jag äntligen känner att jag börjar fatta en del! Skönt:-)
Avslutade sen skoldagen med massage.
Efter skolan va det hem och packa då jag skulle möta Ida och Sara i sickla för jag skulle följa med dom till Östermalm och the fooo studio. Ett nytt pojkband;-) en i bandet fyllde år och det va fullproppat med skrikande tjejer som ville ha en kram typ;-) jag höll mig väldigt i bakgrunden. Det låter tråkigt men det va ganska skönt att bara sitta där och titta och ha en stund för sig själv. Matilda kom förbi en sväng och höll mig sällskap då hon redan va i stan:-D Det ger mig glädje att se andra glada så därför ställde jag upp och åkte med tjejerna in till stan då det betydde väldigt mycket för dom:-)
Avslutade denna fantastiska dag med en promenad på 90 min med den bästa Hanna! Såååå länge sen vi sågs och det va underbart att hon va hemma och kunde ses. Så trevligt och mysigt att få prata med henne! Hon är bäst!
Nu är jag laddad med ny energi och redo för lördagen:-D dags att sova!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0