Kvällen!

Det va så mysigt att träffa alla igen! Eller alltså alla va ju fel ord men fick träffa dom jag umgicks mest med i laget i alla fall:-D så mysigt och kul!!!! Ville aldrig att kvällen skulle ta slut;-) några tror jag skulle ut efter men eftersom jag har utbildning imorgon så åkte jag hem;-)
Blev så lycklig över att få träffa alla igen!!! Saknar handbollen och laget något enormt så det va skönt att träffa dom!
Blev bjuden på god mat också;-) EN RIKRIG SUPER KVÄLL!!!<33




Nu ska jag sova, uppstigning 08.00 imorgon så klockan är alldeles för mycket...

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0