På väg hem nu

Sitter på bussen på väg till Värmdö marknad där min bil står. Det va trevligt att träffa släkten och god mat:-D till förrätt åt jag vitlöksbröd, till huvudrutt fläskfilé med potatis och till efterrätt glass med jordgubbar. Så är verkligen mätt och belåten nu:-D
Dock väldigt trött... Vet inte varför men ber till gudarna att jag inte är sjuk! Har matcher med 01:orna imorgon så måste vara frisk då!
Jagar föräldrar just nu också för att jag får knappt ihop lag imorgon då många fått feber. Har en avbytare just nu och får inte tag i någon som kan spela så ser ut som att mina spelare får spela mycket imorgon;-)







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0