Sova nu!

Måste verkligen sova nu! Blev kaos när jag och Sara skulle åka in till stan för jag åkte lite fel och sen va vi fast i stan utan att hitta till centralen där vi skulle parker;-) massor av bilar och sånt försvårade hittandet haha! Men efter mycket om och men hittade vi, parkerade och gick in i Gallerian. Fick med mig tre träningslinnen hem vilket va jätte bra för det behöver jag!:-D haft n jätte bra dag idag med Sara och nu på kvällen kom resten av huset hem! Avslutade dagen med Saras goda korvstroganof och min goda kladdkaka! Har verkligen fått det riktigt mysigt där nere nu! Prydnadssaker, radio med mera. Nu saknas bara att TV ska funka!
Uppstigning 06.45 för lite löpning imorgon:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0