Sova snart!

Blev tidigt i säng för alla idag. Slitna tjejer;-)
Träningen gick jätte bra idag!:-D har rett ut det där om löpningen och det visade sig vara ett missförstånd så inga sura miner längre!
Jag, Sara och Elias sprang tillsammans 4.5 på 21 min vilket ger en varvtid på 4.40 per minut!:-D sjukt stolt och nöjd! Efter det va det väldigt rolig men jobbig cirkelträning som gällde. Hela kroppen tränades och jag svettades en hel del;-)
Dock tog denna träning och hela dagen hårt på min rygg så har varit tvungen att ta en Citodon för att kunna somna nu och ligger på spikmattan.
Dagen avslutades med en skön hemma kväll då vi spelade med andra ord och bara pratade. Super mys!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0