3 mil promenad

Idag var det 666 the numer of the beast i skolan. Vilket innebar löpning 6 varv på 6 km= 3.6 mil! Fast vissa valde att springa lite kortare;-) Och jag och Elin valde att gå i promenadklassen och ta 5 varv på 6 km=3 mil!:-D jag är sjukt stolt över det! Det va jobbigare än vad man tror! Fötterna värker så sjukt mycket just nu men det var det värt! Jätte mysigt att gå med Elin! I drygt 5 timmar var vi ute så typ 60 min/ varv så ett bra tempo för 3 mil tycker jag:-) Ayla kom till skolan också (mamma lämnade henne) och gick med oss. Riktigt kul och hon blev nog lika trött som vi;-) Hon fick även besöka RV och tjejerna vilket var toppen!
Nu är jag i Tyresö och ska verkligen sova nu. Uppstigning 06.15 imorgon för då är det mix- cupen!:-D








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0