Dagen!

Idag har det varit en underbar dag!
Först en lärorik dag i skolan, sen simning med Matilda. Efter det var det plugg och nu är jag äntligen klar med gympan! Sen har jag och Matilda tittat på film och ätit melon resterande delen av kvällen. Vi har sett på Crazy, stupid, love. En av dom roligaste och jobbigaste filmerna jag sett haha! Den va ju sjukt jobbig med alla pinsamma och konstiga scener haha!:-p men riktigt bra och verkligen något jag rekommenderar!
Nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig och plugga lite till. Har lite Träningslära som jag måste läsa in.
Imorgon är det uppstigning 06.15. Gymmet väntar 06.30 för då ska jag cykla i 30 min, sen kommer Amanda och Ida och så ska jag köra lite PT med dom och lära dom lite mer skivstångsträning. Så det ska bli kul och intressant att lösa problemet att jag inte får visa utan måste instruera utan att visa;-) men det löser jag!
Godnatt:-)




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0